bad day !

hyee koranggg :)

semalam aku rasa memang hari "suei" aku mean MALANG! aku tak tau laa kenapa, banyak giler masalah aargghhhh nak jerit samapi terkeluar anak tekak je rasa, serius aku takde mood giler2 semalam, pagi-pagi lagi dah nak kene saman sebab tak pakai seat belt, tapi dapat lepas, ahaaa part ni memang laa suka. Huhu

yang tak bestnyee sampai je kedai byk sisa makanan yang anjing bawak! jadi keje aku kene basuh dekat sidewalk tu, pehhh menyirap betol laa aku, memang dasar HANJING tau tak kau ni anjing! eerghh memang aku bunuh kau nanti! tersangat banyak laa yang buat aku menyirap semalam, tapi malas nak tulis semua huhu malu laaa

malam-malam meroyan sorang dalam bilik sambil nanges-nanges hahaha! aku geram sangatttt! please jangan jadi lagi macam semalam, aku tak suka :( bila time-time macamni aku rindu giler dekat kengkawan aku, msg dyorg sambil nages-nages HAHA pelik laa perangai kau ni bedah!

zura,eiqa,farah,ary :)
rindu semua!

farah nur syahira 
my best lesbo. HAHA

sampai bengkak mata aku nanges, susah nak nages, tapi kalau dah start ni laa makan die, sampai tertido, heee tengs MR.A teman kite malam tadi sampai 4am baru tido memasing, sebab layan perangai aku yang tak semenggah ni. huuu lebiu <3

D, rindu nak camgini :'(

reader yang comel ! ada something nak cakap, HAPPY NEW YEAR (: hahaha sasau, okayyy babai korang yang comel. 

No comments:

Post a Comment