food poisoning !!!

Hye reader :(
lately emma yang comel lagi banyak cakap ni tak berapa sihat, ni semua disebabkan penangan udang galah yang indah khabar dari rupa tu, tengok macam sedap, tapi rasa macam harammm. brrrr taksedap! menyiksa pulak tu, sakit perot dah berapa harini tak elok-elok lagi. 

sumpah tak selesa laa macamni, perot rasa mual je, nak muntah pon ada, sakit perot tu dah memang conform2 laa kan, nak makan pon takda selera, terus laa gastric pon datang mengendeng dengan aku, dugaan ouhh dugaan sungguh, buat kerja pon tak selesa laa camgini.

lepas ni kalau tengok udang mesti aku tergelak-gelak HAHA, korang mesti pelik kan? dah terlanjur lanjur citer ni mehh laa biar aku cter sekali, macamni citer die sebenarnyaaa....

Pada suatu petang yang panas lagi terik, angin sepoi-sepoi bahasa, hahaha dengan perot yang kebulur teramat ni aku pegi laa bawak kereta cari kedai makan, vvrrommm vrommmm *bunyi kereta* haha k, sampai kat satu kedai makan ni aku mintak laa sorang brother ni tapaukan nasi kosong "kak, nasi kosong satu bungkus ea" bengang je bro tu aku panggil die akak, dah memang die akak pon weyhh, tomboii opss :) tibe-tibe nampak udang galah besar-besar masak lemak cili api, pehhhh conform sedap ni, aku pon suruh laa die bungkus, dengan sayur pucuk paku goreng, okay kak, kire berapa semua.

"semua sekali RM56.00 dik" dalam hati aku*makkk aiiii giler mahal, macam makan untuk 19orang, padahal seciput je kot* dengan muka yang baget tak terkejot and konon-konon macam banyak duit aku keluarkan laa duit rm50 sekeping dengan rm10 sekeping. masuk je kereta aku tergelak-gelak sorang hahaha aduhh tak boleh ingat laa, mahal nak mati. gelak sebab sedapkan hati sendiri, hahaha

sampai je kedai ambik hp teros call asyp, sebenarnya plan petang tu nak beli kasut, asyp pulak menganjing aku, die ckp "takpayah beli kasut b, pakai je udang tu kat kaki" hahaha macam nak sekeh-sekeh je hahaha sampai besok pon die masih nak ejek aku pasal udang HAHA

aduhhh geram je kan, dah laa mahal, sikit pulak tu, tambah lagi taksedap. last-lastnye sakit perot sampai harini, menyusahkan betol laa kau ni udang! ni laa yang dikatenkan penangan sang udang HAHA haisshhh 

okey laa reader, doakan laa aku ni cepat sehat, mintak-mintak segala sisa-sisa udang dalam badan aku ni cepat laa bersih, dah laa aku ni kurus, tambah kerempeng laaahaiii. bye uollsss

No comments:

Post a Comment